The Swingin' Medallions Double Shot (of My Baby's Love) Anthology Discogs

1 – 22 de 22


Albums

SRS 67083, SRS-67083 Swingin' Medallions - Double Shot (Of My Baby's Love) diseño del album Swingin' Medallions Double Shot (Of My Baby's Love) (Album) Smash Records (4), Smash Records (4) SRS 67083, SRS-67083 US 1966 Vender esta versión
DRP-7775 Swingin' Medallions - Sun Sand And Sea diseño del album The Swingin' Medallions* Sun Sand And Sea ‎(LP) 4 Sale DRP-7775 US 1981 Vender esta versión
MDLN5170 Swingin' Medallions - The Medallions Christmas Party diseño del album The Medallions* The Medallions Christmas Party ‎(CD) Not On Label (The Medallions Self-released) MDLN5170 US Unknown Vender esta versión

Singles & EPs

6-6230 Swingin' Medallions - Double Shot diseño del album Swingin' Medallions Double Shot (Single) 4 Sale 6-6230 US 1965 Vender esta versión
45-16721 Swingin' Medallions - Bye Bye, Silly Girl / I Want To Be Your Guy diseño del album The Swinging Medallions* Bye Bye, Silly Girl / I Want To Be Your Guy ‎(7", Single) Dot Records 45-16721 US 1965 Vender esta versión
S-2075 Swingin' Medallions - I Don't Want To Lose You Baby diseño del album The Swingin' Medallions* I Don't Want To Lose You Baby (Single) Smash Records (4) S-2075 US 1966 Vender esta versión
S.2050 Swingin' Medallions - She Drives Me Out Of My Mind diseño del album The Swingin' Medallions* She Drives Me Out Of My Mind (Single) Smash Records (4) S.2050 Canada 1966 Vender esta versión
S-2129 Swingin' Medallions - Where Can I Go To Get Soul / Bow And Arrow diseño del album Swingin' Medallions Where Can I Go To Get Soul / Bow And Arrow (Single) Smash Records (4) S-2129 US 1967 Vender esta versión
S. 2084 Swingin' Medallions - I Found A Rainbow diseño del album The Swingin' Medallions* I Found A Rainbow (Single) Smash Records (4) S. 2084 Canada 1966 Vender esta versión
S-2107 Swingin' Medallions - Turn On The Music/Summer's Not The Same This Year diseño del album Swingin' Medallions Turn On The Music/Summer's Not The Same This Year (Single) Smash Records (4) S-2107 US 1967 Vender esta versión
2338 Swingin' Medallions - Hey, Hey, Baby / Sun, Sand And Sea diseño del album The Swinging Medallions* Hey, Hey, Baby / Sun, Sand And Sea (Single) Capitol Records 2338 US 1968 Vender esta versión
1723 Swingin' Medallions - We're Gonna Hate Ourselves In The Morning / It's Alright (You're Just In Love) diseño del album The Swinging Medallions* We're Gonna Hate Ourselves In The Morning / It's Alright (You're Just In Love) 123 1723 US 1970 Vender esta versión
P-1732 Swingin' Medallions - Rollin' Rovin' River diseño del album The Swingin' Medallions* Rollin' Rovin' River ‎(7", Promo) 123 P-1732 US 1970 Vender esta versión
062085 Swingin' Medallions - I'm Gonna Make Her Mine / Barefootin' diseño del album The Swingin' Medallions* I'm Gonna Make Her Mine / Barefootin' ‎(7", Single) Evans Bros Studios 062085 US 1985 Vender esta versión
S-1421 Swingin' Medallions - Double Shot (Of My Baby's Love) / Mendocino diseño del album Swingin' Medallions / Sir Douglas Quintet Swingin' Medallions / Sir Douglas Quintet - Double Shot (Of My Baby's Love) / Mendocino (Single) Smash Records (4) S-1421 US Unknown Vender esta versión
COL 3102 Swingin' Medallions - Baby Talk / Double Shot Of My Babys Love diseño del album Jan & Dean / The Swingin Medallions* Jan & Dean / The Swingin Medallions* - Baby Talk / Double Shot Of My Babys Love (Single) Collectables COL 3102 US Unknown Vender esta versión
S-20784 Swingin' Medallions Don't Cry No More / I Found A Rainbow ‎(7") Smash Records (4) S-20784 US Unknown Vender esta versión
S-2033 Swingin' Medallions - Double Shot (Of My Baby's Love) diseño del album Swingin' Medallions Double Shot (Of My Baby's Love) ‎(7", S/Sided, TP) Smash Records (4) S-2033 US Unknown Vender esta versión
R45-128 Swingin' Medallions - Polk Salad Annie / Double Shot (Of My Baby's Love) diseño del album Tony Joe White / Swinging Medallions* Tony Joe White / Swinging Medallions* - Polk Salad Annie / Double Shot (Of My Baby's Love) ‎(7") Ripete R45-128 US Unknown Vender esta versión
R45-128 Swingin' Medallions - Polk Salad Annie / Double Shot (Of My Baby's Love) diseño del album Tony Joe White / Swinging Medallions* Tony Joe White / Swinging Medallions* - Polk Salad Annie / Double Shot (Of My Baby's Love) ‎(7") Ripete R45-128 US Unknown Vender esta versión
R45-143 Swingin' Medallions - Hey Hey Baby / She Drives Me Out Of My Mind diseño del album Swingin' Medallions Hey Hey Baby / She Drives Me Out Of My Mind ‎(7", Single) Ripete R45-143 US Unknown Vender esta versión

Compilations

DPSM 5145 Swingin' Medallions - Anthology  diseño del album Swingin' Medallions Anthology (Comp) Ripete DPSM 5145 US 1995 Vender esta versión

The Swingin' Medallions Double Shot (of My Baby's Love) Anthology Discogs

Source: https://www.discogs.com/es/artist/252531-Swingin-Medallions

0 Response to "The Swingin' Medallions Double Shot (of My Baby's Love) Anthology Discogs"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel